WWW.SUBWAY-FEEDBACK.NOSurvey

Ofte stilte spørsmål


1. Jeg fikk ikke den e-posten som består av belønningskoden “tusen takk” – hvor er den?

Vennligst kontroller innboksen din og junk boksen, og pass på at du ber ditt e-post program om å “tillate e-poster fra tellsubway.com”. Hvis e-posten ikke befinner seg i din innboks eller junk boks, klikk her for å sende en e-post til kundestøtte og anmod om en kopi av din kopi av din “tusen takk” e-post.

2. Hva trenger jeg å gjøre for å svare på en spørreundersøkelse?

Du trenger en gyldig, leselig innkjøpskvittering fra en SUBWAY® Restaurant, og en gyldig e-post adresse.

3. Hvor ofte kan jeg fylle ut en spørreundersøkelse?

Spørreundersøkelsene er for tiden begrenset til en per døgn per kunde.

4. Kan jeg ikke bare skrive ut en kupong og ta den med til restauranten for å få min “tusen takk” belønning?

Nei, beklager – Vennligst skriv ned den unike kupongkoden som finnes i den e-posten på det stedet som finnes på kvitteringen.

Restaurant

 

FAVORITE STORE

Enter Address or Zip Code

1 Mile = 1.6 km

CHOOSE YOUR FAVORITE STORE